Tuning mechaniczny S7 4.0v8

4.2 V8 / 4.0T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

mato22
Posty: 61
Rejestracja: 2011-09-03, 11:27
Lokalizacja: Góra
Kontakt:

Tuning mechaniczny S7 4.0v8

Post autor: mato22 »

Hej drodzy forumowicze, ma może już ktoś utartą ścieżką na 700+ w tym aucie, może się podzielić wiedzą?

Nie liczę na podpowiedzi w stylu sportmile itd. Co mogę, zrobię sam, włącznie z ewentualnym spawaniem nierdzewki.

Prawdopodobnie, jeśli informacje będą konkretne, to zrobię mały tutorial, jaki pn powiedzmy z rs7 do s7 i co powinien dawać.

Za wszelkie informacje, serdeczne dzięki!
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1369
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Jak nie odpowiedzi w stylu sportmile to może frog :D :lol:
mato22
Posty: 61
Rejestracja: 2011-09-03, 11:27
Lokalizacja: Góra
Kontakt:

Post autor: mato22 »

emay pisze:Jak nie odpowiedzi w stylu sportmile to może frog :D :lol:

Meh meh, żartowniś :D

Trzeba coś konkretnego na forum umieszczać, bo to taki standup powoli się robi.
No chyba, że faktycznie nie ma nikt wiedzy na ten temat, to zasięgnę jej zwyczajnie gdzieś indziej :)
prnit
Posty: 207
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

turbiny od rs6c7 szukaj albo perunturbo na hybrydy, skrzyni chyba nie ruszasz, poszukaj na audizine albo na innych portalach po eng co dokładnie ludzie robią, nie jest to jakaś trudna sprawa ale trochę Cię będzie taki setup na 700 kosztował...strzelam że wtryski trzeba ruszyć albo też pompe paliwową i strzelam taki setup ze strojeniem na 15-25 tysi.
S8 D4
mato22
Posty: 61
Rejestracja: 2011-09-03, 11:27
Lokalizacja: Góra
Kontakt:

Post autor: mato22 »

prnit pisze:turbiny od rs6c7 szukaj albo perunturbo na hybrydy, skrzyni chyba nie ruszasz, poszukaj na audizine albo na innych portalach po eng co dokładnie ludzie robią, nie jest to jakaś trudna sprawa ale trochę Cię będzie taki setup na 700 kosztował...strzelam że wtryski trzeba ruszyć albo też pompe paliwową i strzelam taki setup ze strojeniem na 15-25 tysi.
Doczytałem, że ważne jest zrobienie oddzielnego obiegu chłodzenia dla IC wodnego.
A więc albo custom chłodnica, albo ori RS7/6 ale ta to znów max na 700hp i to też licząc się z tym, że ma małą pojemność ciepłą, więc parę startów i już mamy gorąco w dolocie.

Wiadomą opcją są różnice w silniku, są inne panewki głowne, a więc też wał, korby i tłoci - jest różna kompresja w motorach RS7 a S7.

Jako ciekawy film można tu podać film:
https://www.youtube.com/watch?v=ra7zTXv1DfU

Są też tematy o mocniejszej pompie płynu chłodzącego do IC.

A więc podstawa to tak :

Większy/wydajniejszy wodny IC, odcięcie układu chłodzenia IC, mocniejsza pompa do tegoż układu, oraz turbo RS6/7/Hybrydy.

Wg wstępnych obserwacji na tym można lekko robić 700HP, trochę wątpię, że więcej się da na takim stopniu sprężenia jaki jest. Ale już to, to ogromny gain jest.
prnit
Posty: 207
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

mam teraz 670+ w S8 i powiem że naprawde to wystarczy i nie ma sensu dłubać go mocniej.
Też myslalem o mocniejszym setupie ale nie ma to sensu. Auto przy tej mocy jedzie już na granicy przyczepności np. do 100, czasy przy lekkim poslizgu i srednich oponoach 3,4 do 100 i 7,5 100-200. Mowimy o ciezkiej 2 tonowej limo. Wyprzedzanie na trasie petarda z każdej prędkości.
Ja odpuszczam dalsze grzebanie, problemem tutaj jest powtarzalność i niestety grzanie się auta. Trzy starty na full i auto odcina moc, trzeba je schłodzic i dopiero można znowu katować.
S8 D4
ODPOWIEDZ