Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: SID
2017-06-19, 13:42
S4 B5 Nogaro blue by emay
Autor Wiadomość
emay 


Model: S4 B5
Silnik: 2.7 BiTurbo
Rocznik: 1998
Moc: 458 KM/570 Nm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 1242
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 2015-01-16, 15:00   S4 B5 Nogaro blue by emay

Cześć. Pozdrowienia dla wszystkich fanów OOOO.

W sierpniu 2014 roku wpadłem na pomysł, że Skoda Superb 2 3,6 ma za mało kuni.

Pomysły były różne co by tutaj kupić następnego... ( BMW E46 , Mazda RX-8 ,...)
Po dłuższym czasie podjąłem decyzję, że będzie to Audi S4 B5 ze względu na potencjał silnika. Poszukiwania zawęziłem do Nogaro Blue z wiadomych przyczyn. Wiadomo najlepiej polift, ale cóż. Oblukałem alledrogo, a tam był jakiś składak itd. Szybko mobile.de i jest 3 sztuki nogaro blue. Załatwiłem szybko kolegę Roberta Kucińskiego aby pojechać do Niemiec. Niestety Robert był już ustawiony na kolejne dwa tygodnie do Niemiec. Jedna fajna sztuka za 5000 euro poszła w ciągu dwóch dni. Znalazłem w sumie ostatecznie dużo powyżej 5000 euro.
Rok 1998 przejechane 144 tyś km. Serwis Audi do końca, sprawdzony VIN i pojechali. Niemiecki dealer także full obsługa. Z małymi przygodami przyciągnąłem ją do Polski.



SILNIK: 2.7 Bitrubo AGB K04 RS6, SMIC Wagner + karbonowe kierownice powietrza, DV 710P, Sterownik D Anti Lag, Flat Shift, Launch Control na 4500 rpm, Wtryskiwacze 630cc Bosch, Pompa Bosch 040
UKŁAD WYDECHOWY: Custom DP 2 x 3 cale na dwóch tłumikach przelotowych RM Motors zakładane w ECU Project
ZAWIESZENIE: AP-Sportfahrwerke + AntiRoll H&R 32/21mm, przód lemforder, tył poliuretan AKmotorsport Street
UKŁAD HAMULCOWY: Przód RS4 B7 OEM 365mm Brembo, Tył 330mm Zimmermann Coat-Z + Zimmermann, stalowy oplot, płyn hamulcowy RBF600 Motul
WYGLĄD ZEWNETRZNY: Lampy przód polift VALEO, lampy tył II Lift HELLA, osłony słupków połysk z polifta, folia ochronna LLUMAR + Ceramic PRO 9H
WNĘTRZE: Niebieska Alkantara, zegar doładowania turbo D1Spec, ShortShifter
CAR-AUDIO: BOSE SoundSystem

Wyposażenie:
- Skrzynia 6b od 2.5 TDI DQT - czwarty bieg do 235 km/h :)
- Sprzęgło Sachs Performance do 600 Nm + dwumas
- Quattro
- Osram Xenarc Cool Blue Intense + LED postojówki + Osram H7 Cool Blue Hyper
- Tempomat
- Pełen FIS
- Kierownica trójramienna
- Szyby elektrycznie otwierane/zamykane przód/tył
- Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Felga B5 S-line + Pirelli PZERO 235/40/R18
- Podłokietnik z przodu i z tyłu
- Kolor LZ5M - Nogaro Blue
- Centralny zamek i domykanie szyb z pilota
- Fotele tylne dzielone
- Fotele przednie podgrzewane
- Pakiet oświetlenia klamek, pedałów, otwartych drzwi
- Dekory ALU
- LED podświetlenie tablicy rejestracyjnej
- Zegar doładowania turbo D1SPEC
- Turbo Timer APEXI
- Całe podświetlanie w środku LED
- ShortShifter

Modyfikacje:
- Stabilizatory Antiroll H&R 21mm
- Zawieszenie gwintowane AP-Sportfahrwerke
- Poliuretanowe zawieszenie z tyłu street AKmotorsport + Meyle HD + Lemforder
- Wkład filtra K&N
- Short Shifter
- SMIC Wagner + karbonowe kierownice powietrza
- Hamulce 365mm 8 tłok RS4B7 Brembo - przód
- Hamulce 330mm Zimmermann Coat-Z perforowane + Zimmermann - tył
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- Wydech custom DP 2x2,75" potem 3" na dwóch tłumikach RM Motors
- Skrzynia DQT
- Świece od RS4 NGK
- Turbo K04 RS6
- Kierownice powietrza + osłony hamulców od Phaeton
- Pompa paliwa Bosch 040
- Wtryskiwacze paliwa Bosch 630cc
- ECU 8D0907551D
- Strojenie auta w SPORTMILE na 458 KM/ 570 Nm + AntiLag, Flat Shift oraz Launch Control 4500 rpm
- Custom kolektory wydechowe by DIGITUN
- Ceramic PRO 9H
- Folia ochronna LLUMAR na zderzak, maskę, lampy, błotniki, lusterka oraz progi

Zrealizowane:
- Wkład K&N - wrzesień 2014
- Większe SMIC ALU - marzec 2015
- Wymiana oleju na Motul 5w40 300V - marzec 2015
- Wymiana oleju w skrzyni i dyfrze na Motul Gear 75w90 - marzec 2015
- Gwintowane zawieszenie AP - marzec 2015
- Komplet wahaczy Lemforder - marzec 2015
- Stabilizatory H&R 21mm - marzec 2015
- Hamulce S4 B6/7 345mm Zimmermann Coat-Z perforowane + Ferodo DS - marzec 2015
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie - marzec 2015
- Płyn hamulcowy Motul RBF 600 DOT4 - marzec 2015
- Wymiana obu DV na 710P - marzec 2015
- Wymiana węży podciśnień na silikon niebieskie :roll: - marzec 2015
- Wymiana F-Hose - marzec 2015
- Wymiana napinacza + łańcuch 4-6 cylinder - marzec 2015
- Uszczelnienie góry - marzec 2015
- Wydech Custom DP 2x2,75" potem 3" na dwóch tłumikach - marzec 2015
- Zegar doładowania turbo D1Spec - kwiecień 2015
- Dołożenie tempomatu - kwiecień 2015
- Zmiana lamp tylnich na II polift - maj 2015
- Zmiana czujnika wody chłodzącej na 021 919 369 - lipiec 2015
- Zmiana zbiornika wyrównawczego na 8D0121403M - lipiec 2015
- Zmiana słupków na polift 8D0853289JY9B oraz 8D0853290JY9B - lipiec 2015
- Zmiana korka wlewu oleju na 420103485B - lipiec 2015
- Zmiana żarówek wnętrza na LED - wrzesień 2015
- Wymiana uszczelek w skrzyni DQT + zalanie nowego oleju 75W90 - listopad 2016
- Wymiana osłony przegubu wewnętrznego prawy tył - listopad 2016
- Montaż Short Shifter - styczeń 2017
- Wymiana oleju na Millers 10W60 NT - styczeń 2017
- Wymiana filtra powietrza K&N, oleju, paliwa - styczeń 2017
- Renowacja felg OEM - styczeń 2017
- Wymiana koła pasowego pompy wspomagania, napinacz wielorowkowy - styczeń 2017
- Wymiana płynu hamulcowego RBF 600 Motul - luty 2017
- Remont kompletny zawieszenia tył, poliuretan steet AKmotorsport + Meyle HD + Lemforder + geometria - maj 2017
- Wymiana czujnika ABS - maj 2017
- Wymiana łożyska lewy tył - maj 2017
- Wyczyszczenie i uszczelnienie górnej oraz dolnej miski olejowej ( nowe uszczelki i silikon ) - czerwiec 2017
- Wymiana kolektorów wydechowych na Custom by DIGITUN - czerwiec 2017
- Wymiana SMIC ALU na SMIC Wagner + karbonowe kierownice powietrza - czerwiec 2017
- Ceramik PRO 9H - lipiec 2017
- Folia ochronna LLUMAR na zderzak, maskę, lampy, błotniki, lusterka oraz progi - lipiec 2017
- Wymiana odmy - sierpień 2017
- Wymiana cewek zapłonowych na NGK - wrzesień 2017
- Wymiana oleju na Millers 10w60 CFS NT+ - grudzień 2017
- Wymiana oleju w skrzyni i dyfrze Motul Gear 300 75w90 - grudzień 2017
- Wymiana filtra oleju, powietrza na K&N, kabinowego - grudzień 2017
- Uszczelnienie dyfra - grudzień 2017
- Wymiana osłony termicznej miedzy wydechem a wałem - grudzień 2017
- Zmiana jarzma tarcz i klocków tył na 330 mm - październik 2018
- Wymiana podszybia na nowe - luty 2019
- Wymiana oleju w silniku - luty 2019
- Zmiana miski olejowej na polift - luty 2019
- Wymiana filtra kabinowego - luty 2019
- Zamontowanie ramion wycieraczek z Passata B5 FL - luty 2019
- Wymiana hamulców przód na set z RS4 B7 8 tłok 365 mm - kwiecień 2019
- Wymiana obu czujników ABS na przedniej osi - kwiecień 2019
- Wymiana obu przegubów zewnętrznych na tylnej osi - kwiecień 2019

Pakiet wykonany w Sportmile - listopad 2015:
- Wymiana skrzyni biegów z DSY na DQT
- Wymiana oleju w skrzyni Motul Gear 75w90
- Wymiana alternatora
- Wymiana rozrusznika
- Wymiana świec zapłonowych komplet 6 sztuk NGK od RS4
- Wymiana poduszek silnika oraz skrzynia
- Wymiana rozrządu, pompa wody oraz termostat
- Wymiana rolek napinacza
- Wymiana ślizgu napinacza + łańcuch 1-3 cylinder
- Wymiana uszczelniaczy wałków
- Wymiana uszczelniacza wału przód oraz tył
- Wymiana filtru oleju oraz oleju na Motul 300V 5w40
- Planowanie koła zamachowego
- Wymiana uszczelki pod dodatkową pompą wody
- Wymiana wentylatora wiskozy
- Wymiana turbo na K04 od RS6 po rewizji ( stare muszle, nowe core`y )
- Wymiana flansz, DP oraz siatek wydechu
- Wymiana wtryskiwaczy paliwa na Bosch 630cc
- Wymiana pompy paliwa na Bosch 040
- Dołożenie dodatkowej chłodnicy oleju + podstawka Mocal z termostatem
- Dorobienie przewodów olejowych do dodatkowej chłodnicy oleju
- Wymiana hamulców tył z przedlift 245mm na S4 B6/B7 OEM 300mm
- Wymiana przewodów hamulcowych na stalowy oplot
- Wymiana płynu hamulcowego Motul 600 RBF DOT 4
- Demontaż halogenów + zamontowanie kratek bez miejsca na halogeny
- Wymiana ECU na nowszy z końcówką D
- Malowanie sanek
- Montaż kierownic powietrza od RS6 C5
- Wymiana płynu chłodniczego G12 +
- Wymiana płynu wspomagania
- Geometria zawieszenia
- Wymiana uszczelek pod fazatorami
- Nabicie układu klimatyzacji
- Strojenie auta na 458 KM/ 570 Nm + AntiLag, Flat Shift oraz Launch Control 4500 rpm

Foty i filmy:
Marzec 2019:




Październik 2018:

















Wrzesień 2018:



Maj 2018:





Luty 2018:

Pomiar Racelogic zmiana z 9,7 na 9,3 :)



Październik 2017:





























Wrzesień 2017:








Lipiec 2017:





Czerwiec 2017:




Styczeń 2017:



Listopad 2016:



Wrzesień 2016:



Czerwiec 2016:





Kwiecień 2016:





Grudzień 2015:



Pomiar 60-100 oraz 100-200 ( waga auta 1650 kg ):






Lipiec 2015:

















Czerwiec 2015:





Marzec 2015 - Custom wydech:







Styczeń 2015















Plany:
- 6 lub 8 tłok na przód

Pozdro
 
 
Szupryk 


Rocznik: 2012
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 540
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-16, 16:02   

Kolor piękny, sedan też na wielki plus.

A kto to jest Robert Kuciński ? :mrgreen:
_________________
Audi Rs3 8P
 
 
emay 


Model: S4 B5
Silnik: 2.7 BiTurbo
Rocznik: 1998
Moc: 458 KM/570 Nm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 1242
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-16, 16:42   

Szupryk napisał/a:
Kolor piękny, sedan też na wielki plus.

A kto to jest Robert Kuciński ? :mrgreen:

Spoko koleś pomaga w wyjazdach do Niemiec.
 
 
Papol 


Model: s4
Silnik: 2.7 bi
Rocznik: 2000
Moc: 544 km -> 600+
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 1754
Skąd: IRL
Wysłany: 2015-01-16, 18:18   

Ladna ....
_________________

 
 
mogi90 


Model: AUDI S4 B5
Silnik: 2.7 bi-turbo
Rocznik: 1998
Moc: 400+
Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 243
Skąd: Paryz
Wysłany: 2015-01-16, 19:48   

No proszę ;-) kolega ma taką samą widzę :D cudo!
 
 
gowor86 

Model: S4 B5 sedan
Silnik: AGB
Rocznik: 1998
Moc: 4+
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 643
Skąd: TomaszówMa
Wysłany: 2015-01-16, 19:52   

Ładna :-)
 
 
Jacekv5 

Model: Audi S4 B5 avant
Silnik: 2.7 BiTurbo
Rocznik: 1999
Moc: 400 z nitro
Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 302
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-01-16, 20:11   

przepiękna :)
jest Gratki zakupu
 
 
LCQ 


Silnik: V8 Kompressor& V8 :)
Moc: w sumie z 700 ?
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1070
Skąd: Piekło
Wysłany: 2015-01-16, 20:42   

ładna, też miałem takiego złoma między 2009-2013 w tym kolorze i wnętrzem :mrgreen: nogaro odmładza to auto, oby się sprawowało :mrgreen: , co do zawieszeń sportowych których przerobiłem w życiu bardzo wiele, polecam KW, będzie twardo ale daje rady, takie też miałem w S4, przed montażem sprawdź całe zawieszenie, przygotuj się że słabsze elementy poddają się po jakimś czasie, więc lepiej za jednym razem wsadzić wahacze
 
 
siwydh 


Model: s4 b5
Silnik: 2,7 bi
Rocznik: 1998
Moc: compsport
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 125
Skąd: lodz
Wysłany: 2015-01-16, 21:02   

prawie wszyscy juz takie maja na tym forum :D
 
 
Rydel 


Model: S4 B5
Silnik: 2.7
Rocznik: 1999
Moc: 338km/482nm
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 274
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-01-16, 21:04   

bardzo ładne auto tylko nie zakładaj grafitowych felg bo strasznie to wygląda
_________________
Andrzej
 
 
SID 
4 x Turbo


Model: S4 + RS4 + R8
Silnik: 3,0l + 2,7l + 4,2l
Rocznik: 2000-2008
Moc: 700+400+400+
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 4752
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-01-16, 21:28   

nice, mało takich
_________________
www.Sidmotorsport.pl _ www.s4sid.pl _ www.estd.pl
 
 
LCQ 


Silnik: V8 Kompressor& V8 :)
Moc: w sumie z 700 ?
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1070
Skąd: Piekło
Wysłany: 2015-01-16, 21:34   

masz racje też to zauważyłem przeglądając auta w 2008-2009, wyjątkowo mało, ciekawe czemu wtedy było mniej w tym kolorze? :roll:
 
 
emay 


Model: S4 B5
Silnik: 2.7 BiTurbo
Rocznik: 1998
Moc: 458 KM/570 Nm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 22 Sie 2014
Posty: 1242
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-16, 21:38   

może dlatego, że polift dlugo nie trwał :-)
_________________
http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=6394
 
 
LCQ 


Silnik: V8 Kompressor& V8 :)
Moc: w sumie z 700 ?
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 1070
Skąd: Piekło
Wysłany: 2015-01-16, 21:40   

a przedlift długo? hah, polifty były od środka 99r... chyba dobrze pamiętam :roll:
 
 
Rapix 

Model: VW Golf
Silnik: 2.0T
Rocznik: 2014
Moc: 3++
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 192
Skąd: Zambrów
Wysłany: 2015-01-16, 23:25   

świetna jest :) chciał bym mieć swoje S3 w tym kolorze :mrgreen:
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Copyright © 2012 by SportAudi.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Fora, strony, sklepy internetowe: e-Matteo.pl Create by: ziomekDesign