Poprzedni temat «» Następny temat
S4 B5 - dupowóz w elpedżi
Autor Wiadomość
16vg60


Model: R$4 B5
Silnik: 2.7 AZR
Rocznik: 2001
Moc: 440
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 441
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-02, 11:10   

Ja robilem prawa i lewa w ersie ,nooł problem :lol: :mrgreen:
_________________
RS4 B5 Sportec,Big Brake 8Pot,Wagner..

S3 8L BAM ABT IMOLA
 
 
vegetagt

Model: S4
Moc: sportec
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 130
Skąd: NO
Wysłany: 2019-07-08, 23:31   

update się należy - bo zara rok minie xD
Faktycznie, idzie ogarnac glowice na aucie i wcale aż tak sie nie wkurzałem ;)

Jeździmy w sumie w miarę bez awaryjnie od lutego. Trochę sie to wszystko w czasie rozciągnęło przez kombinowanie z napinaczem łańcucha. Ostatecznie zamontowany został autlog i łancuch swaga.

Motur:


Głowa:


motur2:



Skoro już pół auta rozpieprzone, to przy okazji poszła nowa uszczelka pod odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Na aucie była zwykla uszczelka, z aso przyszła cała blacha.




Znalazł sie też wyciek płynu chłodniczego. Dodatkowa pompka się wzięła i rozszczelniła ;) Przy okazji jeden wąż też został wymieniony na nowy, bo dziwnie wyglądał i ogólnie ekipa ratunkowo-nadzorowo-doradzająca składająca się z następujących osób:
emtees
WojtasTaba
Piotraz
stwierdziła, że te węże otrafią się rozpaść i warto wymienić :P






Większość (o ile nie wszystkie) uszczelki poszły z victora reinza.



Skrobanko starych uszczelek i silikonu:



Przy dokręcaniu głowy poddał się jeden klucz, nie wytrzymał kąta ;)


Alternator, podejście trzysetne:

Tym razem zamieniłem Valneło na Boscha - no i wuj, jak ładowanie spierdzielałlo na ciepło, tak dalej go nie ma. Do tego znowu wróciło delikatne mryganie xenonów.
W zanadrzu mam jeszcze wymianę przewodów plusowych i reg. napięcia na ori, ale totalnie nie mam motywacji.

Jak ostatnio robiłem rozrząd, to odkręcałem jedną rure od turbo. Tym razem zaopatrzyłem się w milion przedłużek i udało się wkręcić blokadę wału:





ASTA power ;) Pompa wspomy w kosz, by w jej miejsce wpadła ta z a6.

Nie wiem co z tym jest nie tak, ale caly czas ucieka mi rozrzad na jednej głowicy. Blokada jest prosta...


Przy okazji przeniosłem wkrętki od lpg w inne miejsce, wymieniłem wszystkie przewody na parkera i zmieniłem wtryski z dragontechów 170 na baracudy 130. Teraz jest tak:



Usunąłem też trójnik z regulatora cisnienia paliwa i zrobiłem wkrętke pod lpg bezposrednio w kolektorze:



No iiiiiii jajk to wszystko złożyłem i auto zaczęło znowu napędząc od dołu to się okazało, że sprzęgło woła o wymiane ;)
Także hej, skrzynia w dół. Kolejny tajemniczy wyyciek znaleziony. Nie simer na wale, nie broki, tylko skrzynia.
Jestem bardzo zdziwiony, bo ten olej co był zalany do skrzyni (lm 75w90) ma strasznie delikatny zapach. Jak mi ford walił ze skrzyni, to z kilometra czułem ten charakterystyczny zapach oleju przekładniowego.




Przy okazji... Po raz sześćsetny. W tym aucie 3/4 rzeczy zrobiona jest 'przy okazji'... Skoro musiałem zdjąć wydech, to przespawałem inne flansze i plecionki, co ostatecznie podniosło wydech o pare cm, bo był strasznie nisko. Fotek brak :P

Do tego na przód wpadły nowe bilsteiny b6, bo B8 nie wytrzymały olsztyńskich dróg. I z tyłu seryjne sprężyny, bo nie podoba mi się, jak przód pieje niczym motorówka. Wole koze.







A tutaj z kolei wahacze SKV po przebiegu rzędu 10-15tys km:


Kiedyś się zbiore i opinie im napisze, bo na ktoryms audicowym temat sie chwalili, że są super. A jest chińszczyzna z losową jakością wykonania, że aż przykro. Z 4 górnych wahaczy tylko dwa robią dobre wrażenie. Pozostałe dwa - jeden jak na fotce, pęknięcie na gumie, a drugi ma luźniejszy sworzeń.
Dolnych wahaczy nie rozkręcałem, ale na przeglądzie wyszedł jeden luźniejszy banan (lecz dalej w normie. A potem sie człowiek zastanawia, czemu już auto nie jest tak prezycyjne jak kiedyś).
Jeżeli z tego powodu mam takie pojedyncze sztuki przy podjezdzaniu na niektóre krawężniki to ja pieprze.. ile energii zmarnowałem na szukanie tego... A na szarpakach nic, zero, null. Jak jade prosto to mi też nie stuka przeciez...

Jeszcze jedna ciekawa sprawa. Tuleje tylnych amorów. Po prostu grupa febi bilstein i jej jakość wyrobów gumowych woła o pomste do nieba...


Ta tuleja kosztuje 5 dolarów za sztukę, tylko niezbyt umiem ją w polsce znaleźć. Jak ktoś ma na to patent to z chęcią poznam.


No i na koniec chciałbym serdecznie pozdrowić emteesa, który dalej odbiera ode mnie telefony i dalej sluży radą :D Do tego pamięta 95% śrubek, które się w tym samochodzie znajdują, także nic tylko każdemu autu życzyć takiego poprzedniego właściciela :D
  
 
 
Miniol 

Model: S4 B5
Silnik: 2.85 BiT
Rocznik: 2001
Moc: ????
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 67
Skąd: Poznań
Wysłany: 2019-07-10, 11:08   

No to się narobiłeś ;) oby bez wycieków i służyło przez pare następnych km :mrgreen:
 
 
luk448 

Model: S4 B5
Silnik: AGB
Rocznik: 1999
Moc: jest ze mną
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 2540
Skąd: Stolica
Wysłany: 2019-07-10, 12:00   

Wyslij amortyzator do olkusza to Ci dorobia tuleje w poliuretanie i po problemie
 
 
vegetagt

Model: S4
Moc: sportec
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 130
Skąd: NO
Wysłany: 2019-07-10, 15:11   

hm, to też jest jakaś opcja, tylko uziemiłaby auto na troche dlużej.

Generalnie jest to guma o numerze E4-GV1-Z044A21., Z przesyłką do nas (o ile będzie na stanie) to koszt około 200zł za 2 sztuki.
Dla fabrycznego amora chyba nie wystepuje ta guma jako oddzielna część, przynajmniej nie doszukałem się w etce.


Aaa, i jeszcze nowe wisko behr-hella zamontowałem. Tera to jest przeciąg pod maską ;)
  
 
 
RRyb 


Model: S4 B6
Silnik: 2.7BiT
Rocznik: 2004
Moc: 392
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 1144
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2019-07-10, 15:46   

Wisko zasysa że porywa dzieci pod maskę?
_________________
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
 
 
buba 


Model: zajebisty
Silnik: najlepsiejszy
Rocznik: wiecznie mlody
Moc: w hooj koni
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 4141
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-11, 08:38   

Zadzwoń do przedstawiciela albo sklepu który ma ich w ofercie i tam sie dowiesz czy są dostępne i za ile. w necie nie znajdziesz takich rzeczy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Copyright © 2012 by SportAudi.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Fora, strony, sklepy internetowe: e-Matteo.pl Create by: ziomekDesign