Poprzedni temat «» Następny temat
RS4 Blacked
Autor Wiadomość
GBT 


Model: RS4 b5
Silnik: 2.7 BiT
Rocznik: 2001
Moc: 380
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 42
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-01-09, 21:17   RS4 Blacked




Po 5 latach użytkowania nadszedł czas na jakieś zmiany seryjnego RS4 b5 przebieg 179t km
Projekt jest raczej wymuszony starzejącym się autem niż chęcią prześcigania się liczbami na wykresie. Ale po koleji. Poniżej lista do zrobienia:

1) skrzynia biegów (głośniejsza praca na biegach 3-4-5-6)
2) głowice (wypadanie zapłonów - nieszczelność?? słabsza kompresja na 5cyl.)
3) turbiny ( od kupna już jedna się pociła)
4) regeneracja hamulców (tłoczki już trochę mogły napuchnąć)
5) obic sprzeglo kevlarem

a oto rzeczy które do tej pory zkolekcjonowałem:

Głowice APS - do regeneracji i przerzucenia bebechów z moich org:



Kolektory wydechowe stal 3mm - kupione na promo więc zobaczymy co z nich będzie (obawiam się że ori żeliwne są pokruszone w środku a nie chce aby kawałki kolektora poleciały na turbo)



Turbiny K04 RS6 - hybrydy plug&play pod RS4 + mod DP, część wydechowa większa w przekkroju od ori RS4, wałek turbiny pełny większy, wirnik 7+7 łopatek z poszeżeniem, gruszki ze sztywniejszą sprężyną.





Dodatkowo wszystko wypolerowałem dla lepszego przepływu

_________________
Pozdrawiam

https://www.facebook.com/naprawaturbin/
 
 
Papol 


Model: s4
Silnik: 2.7 bi
Rocznik: 2000
Moc: 544 km -> 600+
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 1748
Skąd: IRL
Wysłany: 2019-01-09, 21:50   

No i po temacie... klasa
_________________

 
 
bartekbartek 

Model: s4 b5
Silnik: 2,7
Rocznik: 2000
Moc: 300+
Dołączył: 02 Cze 2017
Posty: 63
Skąd: Ldz
Wysłany: 2019-01-09, 23:06   

Piękny Rysiek
 
 
m.sidor 

Model: s4b5
Silnik: agb+
Rocznik: 1999
Moc: 900+
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2017
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-01-10, 08:16   

fajne auto :) aby kolektory odradzam
 
 
GBT 


Model: RS4 b5
Silnik: 2.7 BiT
Rocznik: 2001
Moc: 380
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 42
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-01-10, 15:44   

A dlaczego kolektory nie?
_________________
Pozdrawiam

https://www.facebook.com/naprawaturbin/
 
 
Papol 


Model: s4
Silnik: 2.7 bi
Rocznik: 2000
Moc: 544 km -> 600+
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 1748
Skąd: IRL
Wysłany: 2019-01-10, 17:38   

Nie sluchaj... kolektory dobre ... wkladaj...polowa aut z forum na tym lata...
_________________

 
 
GBT 


Model: RS4 b5
Silnik: 2.7 BiT
Rocznik: 2001
Moc: 380
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 42
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-01-10, 21:20   

Jeszcze planuje wyżarzać spoiny aby zmniejszyć naprężenia po spawaniu ale musze dorwać tabele temp. wyżazania ze stalą 304SS [może ktoś pomoże?]
_________________
Pozdrawiam

https://www.facebook.com/naprawaturbin/
 
 
DobrzanskiS4B5 

Model: S4 B5
Silnik: 3.0 BiTurbo
Rocznik: 1999
Moc: 700+HP 900+NM
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Kwi 2015
Posty: 965
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2019-01-10, 21:52   

Z tymi kolektorami też bym sobie dał spokój...chinole czy co to tam jest

Lepiej wydać 3,500zł na coś spawanego np Digitun i spokój
_________________
[ D O B R Z A Ń S K I ]
 
 
GBT 


Model: RS4 b5
Silnik: 2.7 BiT
Rocznik: 2001
Moc: 380
Dołączył: 04 Lut 2018
Posty: 42
Skąd: Krakow
Wysłany: 2019-01-10, 22:23   

ok ale jakiś konkretny powód? pękają, mają złe wymiary, zastosowana zła stal, są za ciękie i się powyginają?
_________________
Pozdrawiam

https://www.facebook.com/naprawaturbin/
 
 
imhotet 

Model: S4 B5
Silnik: 2.7
Rocznik: 98
Moc: 1bar
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 332
Skąd: Strzegom

Wysłany: 2019-01-11, 07:58   

to zależy.. jeśli motorownie wyciągasz i wykadasz sam albo masz kogoś na miejscu kto robi Ci to tanio to testuj - ja nie widze czemu miałyby być gorsze od Digitunowych czy innych, ale jeśli płacisz komuś ciężkie pieniądze za rwanie motoru to ja bym nie ryzykował i wziął coś sprawdzonego..
 
 
m.sidor 

Model: s4b5
Silnik: agb+
Rocznik: 1999
Moc: 900+
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2017
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-01-11, 11:51   

pękają kilka razy testowane przez ludzi. szkoda auta kup od GTO i będzie kozak
 
 
16vg60


Model: R$4 B5
Silnik: 2.7 AZR
Rocznik: 2001
Moc: 440
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 432
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-01-11, 12:00   

A skad w ogóle te kolektory ,chiny czy ktos w pl robił ?
_________________
RS4 B5 Sportec,Big Brake 8Pot,Wagner..

S3 8L BAM ABT IMOLA
 
 
m.sidor 

Model: s4b5
Silnik: agb+
Rocznik: 1999
Moc: 900+
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2017
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-01-11, 12:13   

to china chcesz dam Ci takie
 
 
16vg60


Model: R$4 B5
Silnik: 2.7 AZR
Rocznik: 2001
Moc: 440
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Maj 2013
Posty: 432
Skąd: lublin
Wysłany: 2019-01-11, 18:14   

To szykuj juz jade 8-) :mrgreen:
_________________
RS4 B5 Sportec,Big Brake 8Pot,Wagner..

S3 8L BAM ABT IMOLA
 
 
rs4wagon 

Model: rs4b5
Silnik: 2.7TT
Rocznik: 2000
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 250
Skąd: tbu
Wysłany: 2019-01-12, 01:15   

fuiu fiu,a gdzies toto sie uchowalo :) btw ori hebli to chyba tez nie bardzo sie oplaca regenerowac??takie graty ladne beda to chyba szybko sie skoncza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Copyright © 2012 by SportAudi.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Fora, strony, sklepy internetowe: e-Matteo.pl Create by: ziomekDesign