Poprzedni temat «» Następny temat
S7 450KM - pytania przed zakupem
Autor Wiadomość
map 

Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-04, 22:57   S7 450KM - pytania przed zakupem

Od jakiegoś czasu chodzi za mną A7 :) ale zauważyłem, że w przyzwoitych cenach są osiągalne również S7. Celuję w rocznik 2014/2015 z przebiegiem ok. 100tys. km, czyli model C7 po ostatnim lifcie (mam nadzieję, że określam to poprawnie).
Czy S7 z tych roczników mają jakieś bolączki / wady fabryczne / ponadnormatywne koszty eksploatacji? w necie nie mogę znaleźć zbyt wiele na ten temat, poza pojedynczymi wpisami odmiennymi o 180stopni :( i raczej dotyczącymi wersji przed liftem. Przy jakich przebiegach należy spodziewać się większych wydatków? czy Stronic lub zawieszenie w tym modelu sprawiają problemy?
Czy po roku 2014 były jeszcze jakieś drobne zmiany w tym modelu (tzn. czy warto szukać młodszego modelu, bo coś jeszcze poprawiono/zmodyfikowano?)
_________________
Pozdrawiam
Mariusz
 
 
Surveyor 

Model: S8 D3, RS6 C6, A8 4.2TDI
Silnik: 5.2, 5.0TT, 4.2TDI
Rocznik: 2008,2010,2007
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 459
Skąd: WY/RT
Wysłany: 2018-12-12, 12:56   

https://web.facebook.com/sportmile/posts/2147177751987310

no coments... ja się wyleczyłem z nowszych Audi :-(
_________________
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
 
 
Rafal84 


Model: pryta hitlera
Silnik: spalinowy
Rocznik: ale który ?
Moc: w KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 349
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-12-12, 17:00   

tak do końca to nie mogę zrozumieć co te posty jego wnoszą..

z jednej strony każdy wie jak się robi teraz auta, krótki etap życia i następny i na śmietnik...
z drugiej gdyby nie te awarie nie było by napraw, czyli zarabiania kasy...

poza tym zawsze, ale to zawsze jak się coś takiego pokazuje i to powinno być na każdym forum w każdej marce... który właściciel auta, z salonu, nowe, sprowadzane, z usa, od handlarza, co ile przeglady robione, na jakich czesciach, gdzie, jak jezdzone itp, wtedy mozna by obrac wlasciwy kierunek na temat danego auta, a pozniej tworza sie historie typu "w mojej a6 3.0 tdi przy 170 tys km wtryski siadły, to szrot"... :roll: tu nawet nie ma co odpisywac bo przelotu ma 710 tys km raczej jak nie wiecej i wtedy to mozliwe...

Od jakiegoś czasu nowe auta kupuję ja, rodzina, znajomy, tescio, i w zadnym z aut nie POWIELILA się żadna historia powielana z for czy fb... czy to dobra ręka do aut, czy dobre serwisowanie ? co 5-10 tys km, markowe filtry, nie oszczedzanie na wymienie oleju w skrzyni.

WTF.

Oczywiscie nie neguje tego ze podzespoły sa produkowane z gównolitu ;d ale skoro kazdy o tym wie, to powinien obchodzic się z autem z jakas tam wiekszą dozą mózgownicy ;)
_________________
słowiki ćwir ćwir ćwir
 
 
Surveyor 

Model: S8 D3, RS6 C6, A8 4.2TDI
Silnik: 5.2, 5.0TT, 4.2TDI
Rocznik: 2008,2010,2007
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 459
Skąd: WY/RT
Wysłany: 2018-12-12, 23:16   

Rafał ja chętnie przygarnąłbym nowe 4.0 tfsi i dbał o nie od nowości ale mówimy o kilkuletnich używkach, które sypią sie na potęgę. Jeden z RS6 C7 miał już kilkukrotnie wymieniane półosie , bo się upierdzielają przy startach. Auto ma 700+, ponoć te same półosie dają do 3.0 tdi. Moim zdaniem audi zdobyło w ostatnich latach dużą część klientów BMW i merca i niestety przestali robić dobre auta gt
_________________
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
 
 
Rafal84 


Model: pryta hitlera
Silnik: spalinowy
Rocznik: ale który ?
Moc: w KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 349
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-12-13, 06:17   

Surveyor napisał/a:
Rafał ja chętnie przygarnąłbym nowe 4.0 tfsi i dbał o nie od nowości ale mówimy o kilkuletnich używkach, które sypią sie na potęgę. Jeden z RS6 C7 miał już kilkukrotnie wymieniane półosie , bo się upierdzielają przy startach. Auto ma 700+, ponoć te same półosie dają do 3.0 tdi. Moim zdaniem audi zdobyło w ostatnich latach dużą część klientów BMW i merca i niestety przestali robić dobre auta gt


Jak ktoś nap...ala 15-20 razy pod rząd z LC np: w srode, a w piatek jeszcze 10 razy poprawi to efekt gotowy, auta maja wieksze mozliwosci, ale sa delikatniejsze.

BTW: obecnie dla mnie to rządzi Merc i BMW ;)
_________________
słowiki ćwir ćwir ćwir
 
 
Immo 


Model: A8 D3
Silnik: 4.2 TDI
Rocznik: 2007
Moc: 360
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 289
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-12-13, 12:18   

Rafal84 napisał/a:
tak do końca to nie mogę zrozumieć co te posty jego wnoszą..

A ja wiem - dzięki takim postom uaktywniają się internetowe eksperty i komentujo aż się klawiatury dymio 8-) i jest ruch w interesie.

Kto jak kto, ale tuner doskonale zdaje sobie sprawę, że wszystkie części są projektowane tak, aby uzyskać jakiś tam kompromis między wytrzymałością, wagą i ceną.
Jedynie Porsche projektuje samochody tak, aby znosiły katowanie, dlatego też prosiaki kosztują odpowiednio więcej niż rywale. Ale pewnie jak ktoś się postara to zarżnie i GT3RS.

Inne mocne auta są budowane dla tzw. przeciętnego użytkownika, który jeździ w miarę normalnie, a nie napierdala z launcha na każdych światłach. Bo to bardziej niż oczywiste, że wiele elementów będzie się przy takim traktowaniu zużywało znacznie szybciej.

Co ważne, cały czas mowa o autach seryjnych. Dokoksowane sztuki będą się sypać o wiele częściej, bo po pierwsze primo, siły działające na różne elementy są zwielokrotnione. Po drugie primo - nie znam nikogo, kto podkręcił furę o 50% i jeździł nią na emeryta, raczej zapierdala jeszcze bardziej. A po trzecie primo ultimo, podkręcanie mocy jednak zaburza równowagę pomiędzy napędem a zawieszeniem, osprzętem, elementami nośnymi itd. Jak producent stworzył auto o mocy X i masie Y, to pod tym kątem zaprojektował całą resztę części zależnych. Jak zwiększymy znacznie X, to będzie to miało bezpośredni i pośredni wpływ na żywotność tychże części.

Jak choćby wspomniana poducha silnika, wg audi ma wytrzymać 700-750Nm silnika, potraktowana intensywnie 900-1000Nm rozleci się zapewne po kilkudziesięciu LC, co jest logiczne.

Po prostu trzeba to mieć na uwadze, i Sportmile doskonale o tym wie.
Ale sensacje i krzykliwe nagłówki najlepiej się sprzedają 8-)
 
 
Surveyor 

Model: S8 D3, RS6 C6, A8 4.2TDI
Silnik: 5.2, 5.0TT, 4.2TDI
Rocznik: 2008,2010,2007
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 459
Skąd: WY/RT
Wysłany: 2018-12-13, 13:37   

Immo, ty stary tetryku ;-)
W RS6 C6 poduchy nie lecą nawet przy 1200 Nm :-P
Przypominam, że to forum SportAudi i 90% fur tutaj ma na plusie od 30% do 100% mocy. Jakoś się tak nie sypią.
Rozumiem, że tak jak Rafał mówisz, może ktoś niszczył auto od nowości ale to samo robiono ze starszymi audi i takich przypadków nie było. Sportmile pokazuje tylko, co się obecnie dzieje z Audi. Na brak roboty to on napewno nie narzeka :-)

Jeśli chodzi o Porsche, to w cenie takiego S8 D4 na pełnym wypasie, kupiłbyś sobie GT3 RS.

Jedno jest pewne - świat motoryzacji idzie w złym kierunku... :cry:
_________________
było: S4 B7 4.2 V8, S6 C6 5.2 V10
jest: RS6 C6 5.0TT V10, S8 D3 5.2 V10
na sprz.: A8 D3 4.2TDI V8
 
 
Immo 


Model: A8 D3
Silnik: 4.2 TDI
Rocznik: 2007
Moc: 360
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 289
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-12-13, 16:57   

Mówię jak jest, jak Max Kolonko ;-)

Fakt, że niektóre starsze auta były "overengineered" i RS6 C6 w pewnym sensie do nich się zalicza.

Pamiętaj, że S8 D4 nie jest żadnym rywalem dla GT3RS, bo w obu przypadkach kasa poszła na coś zupełnie innego. Dlatego prosiak się nie wysra mimo ciągłego katowania na torze ;-)

Na forum spotkasz raczej samych pasjonatów, którzy doskonale wiedzą jak traktować auta, nawet mocno podrasowane. A niestety wiele osób - mówię teraz ogólnie - które stać na nowe drogie fury, nie ma za bardzo pojęcia z czym się wiąże użytkowanie takiej maszyny, nie wspominając o obchodzeniu się z nią po tuningu.
 
 
Rafal84 


Model: pryta hitlera
Silnik: spalinowy
Rocznik: ale który ?
Moc: w KM
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Maj 2012
Posty: 349
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-12-13, 17:50   

Immo napisał/a:

Pamiętaj, że S8 D4 nie jest żadnym rywalem dla GT3RS, bo w obu przypadkach kasa poszła na coś zupełnie innego. Dlatego prosiak się nie wysra mimo ciągłego katowania na torze ;-)


taka ciekawostka... od pewnego polskiego obywatela oczywiście nieoficjalna bo gdzież by to napisać... miesięcznik angielski Car czy jakoś tak robi co rok (pod koniec roku) wybór auta roku, i z rożnych klas auta od najsłabszych Up GTI, ST, M, RS, GT3, Ferrari, Lambo... niektóre auta producent po prostu oddał do niektorych jakis tam mechanik w pakiecie na test, a Ferrari na ten test wyslalo dwa kontenery, kilku ludzi, kilka opon, zapasowe czesci... na sam test dla Car'a... no i jezdza jezdza upalaja, lambo po kilku okrazeniach musialo hamulce studzic, Ferrari co pare okrazen zjazd do boxu, choinka sie swieci, problemu z elektryka trakacja 2 kolka, znowu to samo itp itd... a co najciekawsze najdzielniej znosiły to auta z nizszej polki cenowej, FOki RS, jakie Golfy R, oczywiscie czuc bylo zmeczenie, spuchniecie auta itp.... Ferrari i Lambo no comment :lol: a jedyna marka która nie czuła zmeczenia i zadnych skutkow ubocznych, gdzie mozna bylo zjechac z toru i jechac 1000 km dalej do domu to było własnie Porsche GT3 :)
_________________
słowiki ćwir ćwir ćwir
 
 
Immo 


Model: A8 D3
Silnik: 4.2 TDI
Rocznik: 2007
Moc: 360
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 289
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-12-14, 10:36   

O tym właśnie mówię, Porsche jest budowane tak, żeby mogło zapierdalać non-stop.
Lambo, Ferrari, McLareny itp. są budowane tak, żeby mogły zapierdalać czasami ;-)
 
 
bracus 

Model: CITIGO
Silnik: 999
Moc: czysta agresja
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 1168
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-12-15, 09:24   

patrząc na to ile np. spaliło się w USA czy EU lambo to chyba lambo jest budowane tak żeby zapierdalać "ewentualnie" :-P ;-)
_________________
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
 
 
Immo 


Model: A8 D3
Silnik: 4.2 TDI
Rocznik: 2007
Moc: 360
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 289
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-12-15, 10:13   

Hahaha, fakt :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Copyright © 2012 by SportAudi.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Fora, strony, sklepy internetowe: e-Matteo.pl Create by: ziomekDesign