Poprzedni temat «» Następny temat
Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe
Autor Wiadomość
imhotet 

Model: S4 B5
Silnik: 2.7
Rocznik: 98
Moc: 1bar
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 301
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2018-10-20, 20:59   

dokladnie jest tu duzo użytecznego info :)

anyway Andrzeju co z S8 d3 i zaciskami tylnymi da sie to jakoś pożenić ?
 
 
Dyskietka 

Model: A6 C5
Silnik: 2.7BT
Rocznik: 2002
Moc: 250
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 24
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-10-21, 19:57   

Kupiłem zaciski tył phaeton W12, tylko babol że jeden bez tloczka więc i bez mechanizmu recznego (w tloczku )
W pobliskim sklepie motoryzacyjnym powiedziali, że tloczek może znajdą Chociaż akurat nie było zestawów gumek z tloczkami
Ale o mechanizmie mogę zapomnieć, że zawsze zestawy są bez
Od innego auta podejdzie?
Tloczek?
Mechanizm?
Czy już szukać całego zacisku :lol:
 
 
marcin8585 

Model: RS6 C5
Silnik: 4.2 BI-TURBO
Rocznik: 2003
Moc: 450
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 181
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-22, 07:46   

napisz do walenda motorsport w wawie on robi hamulce i czesci wszystkie bedzie mial pewnie
 
 
gipsu 

Model: S6 C5
Silnik: AQJ
Rocznik: 2000
Moc: 340
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 7
Skąd: 022
Wysłany: 2018-10-24, 23:01   

SID napisał/a:
ot taka ciekawostka po tylu latach dotycząca hebli z zaciskami ZR17 330x32mm

oto tarcza pasująca p&p bez żadnych modyfikacji tarczy czy zacisku.

- 330x32mm bardzo mocno wentylowana
- marka na foto Brembo ale jest dostępna z innych marek

niebawem testy

Obrazek Obrazek

Obrazek


czy jest szansa na jakieś szczegóły? przerabiam obecnie ten temat . by mi to ułatwiło bardzo życie :)
 
 
SID 
4 x Turbo


Model: S4 + RS4 + R8
Silnik: 3,0l + 2,7l + 4,2l
Rocznik: 2000-2008
Moc: 700+400+400+
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 4657
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-10-25, 05:40   

w S6 C5 masz bardzo dużo miejsca i zastosujesz głęboką tarczę
szukaj tarcz o głębokości 54-57mm , wówczas taki zacisk wsadzisz p&p bez adapterów z ZR17
_________________
www.Sidmotorsport.pl _ www.s4sid.pl _ www.estd.pl
 
 
gipsu 

Model: S6 C5
Silnik: AQJ
Rocznik: 2000
Moc: 340
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 7
Skąd: 022
Wysłany: 2018-10-25, 10:49   

SID napisał/a:
w S6 C5 masz bardzo dużo miejsca i zastosujesz głęboką tarczę
szukaj tarcz o głębokości 54-57mm , wówczas taki zacisk wsadzisz p&p bez adapterów z ZR17

i rozumiem że średnica i grubość tarczy to jedynie 330x32? żadne 330x28 aie o większej średnicy jeśli nie chcę adapterów stosować?
znacie jakąś stronę gdzie można sobie poprzeglądać specyfikację różnych tarcz? czy zostaje mi manualne szukanie po stronach intercarsu...
 
 
marcin8585 

Model: RS6 C5
Silnik: 4.2 BI-TURBO
Rocznik: 2003
Moc: 450
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 181
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-10-25, 22:26   

gipsu a co potrzebujesz do s6 wiedziec ja przerabialem kila setow moze cos podpowiem
daj na priva jak cos
 
 
Bartek0909

Model: Audi S4 B5 Avant
Silnik: 2.7Bi Turbo
Rocznik: 2000
Dołączył: 06 Mar 2018
Posty: 31
Skąd: UK
Wysłany: 2018-11-10, 08:46   

wlasnie jestem po zmianie,ori przod zaciskow pod felgi 17" na zaciski z a8 d3 2-tloczkowe,jezeli ktos ma jakies pytania moge podpowiedziec.
 
 
Marcin557 

Model: 100 s4 c4
Silnik: 2.2 Turbo
Rocznik: 1993
Moc: 423
Dołączył: 03 Lis 2018
Posty: 1
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2018-11-29, 23:35   

Witam fanatykow esek i ryśkow. Jestem w posiadaniu 100 s4 c4 sedan 2.2vT i potrzebuje kilku rad w sprawie hamulcow. Chce zobic swap z Q7/ Cayenna lub Tuarega. Nabylem ostatnio zaciski ZR/L 18 klocki ferodo i teraz poszukuje jakiej porzadnej tarczy. Chciałbym cos w okolicy 350mm. Cos doradzicie dobrej firmy? Stoi na feldze 18". Oczywiście jezeli robi ktos adaptery pod taki kit to tez jestem zainteresowany
_________________
Jest QUATTRO jest zabawa
 
 
WojtasTaba 

Model: S4 B5 sedan FL
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 2000
Moc: 338
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2018
Posty: 285
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-12-01, 10:46   

Zimmermann 400.3612.20. Trzeba otwór na piastę przetoczyć z 67 na 68 mm i gotowe. Szkoda, że to 345, a nie 350, ale to najtańsza i najprostsza opcja, a w razie potrzeby auto zahamuje prawidłowo ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Copyright © 2012 by SportAudi.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Fora, strony, sklepy internetowe: e-Matteo.pl Create by: ziomekDesign