Poprzedni temat «» Następny temat
Dławi się powyżej 4tys obrotów i przechodzi w tryb awaryjny
Autor Wiadomość
lukasznar 

Model: S4B5
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 1999
Moc: 265
Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-07, 12:32   Dławi się powyżej 4tys obrotów i przechodzi w tryb awaryjny

S4B5 2.7bit 99r, powyżej 4tys dławi się i przechodzi w tryb awaryjny, jeśli nie przekrocze 4tys obrotów jeździ jak nalezy,.

Zrenegerowane turbiny, wymieniony zawór n75, sprawdzone wężyki od n75, trójnik przepustnicy cały, wymieniony MAP sensor, sprawdzona szczelność dolotu.

Błąd: charge pressure control: positive deviation.

Co to może być?
 
 
luk448 

Model: S4 B5
Silnik: AGB
Rocznik: 1999
Moc: jest ze mną
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 2398
Skąd: Stolica
Wysłany: 2018-10-07, 12:48   

A f hose sprawdzales?
 
 
lukasznar 

Model: S4B5
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 1999
Moc: 265
Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-07, 14:04   

Sprawdzę, co jeszcze mogę sprawdzić?
 
 
MTM power 

Model: AUDI S4 b5
Silnik: Najlepszy!
Rocznik: 2000
Moc: Nie powiem xD
Dołączył: 27 Kwi 2014
Posty: 18
Skąd: PL
Wysłany: 2018-10-08, 06:07   

U mnie tak było jak zawory DV były nieszczelne, po wymianie wszystko ok. :-)
 
 
lukasznar 

Model: S4B5
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 1999
Moc: 265
Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-08, 14:14   

F hose i Zawory DV sprawdzone i szczelne.
 
 
imhotet 

Model: S4 B5
Silnik: 2.7
Rocznik: 98
Moc: 1bar
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 301
Skąd: Strzegom
Wysłany: 2018-10-09, 18:29   

loga masz?
 
 
lukasznar 

Model: S4B5
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 1999
Moc: 265
Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-09, 20:04   

Które bloki pomiarowe zrobić?
 
 
joter82 

Model: A6
Silnik: 2.7
Rocznik: 2002
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-10-11, 22:31   

u mnie przy podobnych efektach, tylko odcinało gdzieś 3,5 to okazało się że padła jedna grucha na turbinie
 
 
lukasznar 

Model: S4B5
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 1999
Moc: 265
Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-12, 15:58   

Zrobiłem loga grupy 115 http://vaglogi.pl/log-115_MUf92HT.html .

Ale też troszeczkę faluje na obrotach na biegu jałowym tak 760-800obr/min, tutaj log grupy 000 http://vaglogi.pl/log-000_u1wD2k.html
 
 
joter82 

Model: A6
Silnik: 2.7
Rocznik: 2002
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 23
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-10-12, 21:14   

to nie to co u mnie, inaczej logi wyglądały
 
 
lukasznar 

Model: S4B5
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 1999
Moc: 265
Dołączył: 29 Sie 2018
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-24, 14:38   

Błędnie był podłączony zawór n75 i była mała dziurka w trójniku przepustnicy. Błędu już nie ma i nie przerywa ale nadal ciśnienie doładowanie za niskie, poniżej logi

http://vaglogi.pl/log-115_a7NUv7.html
http://vaglogi.pl/log-033_3zz6T7w.html
http://vaglogi.pl/log-115_eL2z550.html

[ Dodano: 2018-12-05, 13:04 ]
Winna okazała się przepływka, był jakiś chiński zamiennik, wstawiony oryginał boscha i wszystko ok. Temat do zamknięcia.
 
 
WojtasTaba 

Model: S4 B5 sedan FL
Silnik: 2.7 biturbo
Rocznik: 2000
Moc: 338
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2018
Posty: 284
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-12-05, 23:38   

Szacun za napisanie rozwiązania tematu <ok>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Copyright © 2012 by SportAudi.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Fora, strony, sklepy internetowe: e-Matteo.pl Create by: ziomekDesign