Poprzedni temat «» Następny temat
Allroad C5 2.7 BT
Autor Wiadomość
cali78

Model: Allroad
Silnik: 2.7 BES
Rocznik: 380km/500nm
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 45
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-02-13, 00:38   

rozłożony na śrubki złożony na nowych gratach , głowice po remoncie z wydechu tylko dp 3' zrobione i wycięte katy
 
 
Muniek_87 

Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-13, 14:26   

@cali78

Suszarki hybrydowe chyba też, bo na serii K03 wynik raczej nieosiągalny ;)
_________________
Allroad C5 2.7T 376/536
 
 
cali78

Model: Allroad
Silnik: 2.7 BES
Rocznik: 380km/500nm
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 45
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-02-13, 18:50   

Muniek_87 napisał/a:
@cali78

Suszarki hybrydowe chyba też, bo na serii K03 wynik raczej nieosiągalny ;)


no hybrydy wiadomo
 
 
AdrianBit 

Model: s4 b5
Silnik: 2,7BIT
Rocznik: 1998
Moc: 300+/-
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2017
Posty: 119
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-02-13, 18:54   

Muniek_87 napisał/a:
@cali78

380km na seryjnych coolerach i wydechu wyszło? Zdrowy motor zatem.
Filmiku nie mam na razie żadnego. Coś może skleję w wolnym czasie 😉



Przeciez napisal ze coolery wieksze i wydech 3'
_________________
s4 b5 avant
 
 
Muniek_87 

Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-14, 08:57   

AdrianBit napisał/a:
Muniek_87 napisał/a:
@cali78

380km na seryjnych coolerach i wydechu wyszło? Zdrowy motor zatem.
Filmiku nie mam na razie żadnego. Coś może skleję w wolnym czasie 😉



Przeciez napisal ze coolery wieksze i wydech 3'


Napisał, ale w odpowiedzi na moje pytanie 😉

[ Dodano: 2018-02-15, 22:47 ]


Fotki poglądowe
_________________
Allroad C5 2.7T 376/536
 
 
IreK_PV808 


Model: S6 C5
Silnik: V8 :*
Rocznik: 2000
Moc: bidy nie ma :)
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 140
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-02-21, 22:34   

:shock: :shock: :shock: :shock: a czym ty kolego tam hamujesz?? Bo w tych felgach to nic konkretnego się nie zmieści chyba . Ogólnie to chyba najpierw zawieszenie , hamulce ,a na końcu moc a tu tak trochę po polsiemu :-? chyba ,że się mylę to proszę mnie poprawić .
 
 
SID 
4 x Turbo


Model: S4 + RS4 + R8
Silnik: 3,0l + 2,7l + 4,2l
Rocznik: 2000-2008
Moc: 700+400+400+
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 4547
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-02-21, 22:53   

felgi pewnie 16" ale za to z wielkim ET, piasty takie jak w S6 / RS6 C5 o 6mm dłuższe więc można oszukiwać i zaciskiem się oddalać
przykład :
- w tym aucie przy felgach 17" montujesz 350mm tarcze z zaciskiem 6 tłok !
_________________
www.Sidmotorsport.pl _ www.s4sid.pl _ www.estd.pl
 
 
Muniek_87 

Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-22, 00:55   

Seryjne heble przednie wyleciały. Obecnie są z S6 C5. Tył pozostał seryjny. Hamowanie przyzwoite.
_________________
Allroad C5 2.7T 376/536
 
 
Ekonomiczny 

Model: S4 b5 lift
Silnik: AZR RS4
Rocznik: 2000
Moc: 530 RON 98
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 97
Skąd: pl
Wysłany: 2018-02-22, 08:55   

Przednie heble z s6 są inne?:)
_________________

 
 
Muniek_87 

Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-22, 09:31   

Inna jest konstrukcja zacisku. Nie łapią luzów tak jak seria w Allku, lepiej hamują i nie krzywią tarcz.
_________________
Allroad C5 2.7T 376/536
 
 
IreK_PV808 


Model: S6 C5
Silnik: V8 :*
Rocznik: 2000
Moc: bidy nie ma :)
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 140
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-02-22, 19:34   

SID, :mrgreen: :mrgreen: Nadal byś chciał wysunąć jakiś jakiś argument co siedzi za felgami i co z tym można sobie zrobić? :mrgreen: :lol:
Muniek_87, No to kolego mam nadzieje ,że nie będziesz mi ani nikomu innemu siedział na ogonie bo Andrzej to ci może powiedzieć gdzie się znajdziesz jak ktoś zacznie w podbramkowej sytuacji hamować .
 
 
Muniek_87 

Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-23, 10:40   

@Irek

O moje hamulce się nie bój, bo może się okazać, że to Ty będziesz gonił :-P
_________________
Allroad C5 2.7T 376/536
 
 
IreK_PV808 


Model: S6 C5
Silnik: V8 :*
Rocznik: 2000
Moc: bidy nie ma :)
Dołączył: 13 Kwi 2014
Posty: 140
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-02-23, 22:05   

Ta ja będę gonił tylko ,że jak coś to ja wyhamuje ale ty już nie koniecznie i to raczej za większością nie wyhamujesz :mrgreen: . Kolego będziesz mógł to NIE MYŚL za dużo i weź to wypIerd0L i załóż hamulce odpowiednie do twojej mocy .
p.s. wróć do serii i później możemy sprawdzać kto będzie gonił o bo 2.7 jest odpowiednikiem dla RSa ,a nie dla wolnossącej S6 ale to chyba wiesz :-P :mrgreen:
 
 
Muniek_87 

Dołączył: 14 Sie 2015
Posty: 49
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-24, 12:05   

@Irek

No offence :) W mojej opinii hamulce dobiera się przede wszystkim do masy auta, względnie jego prędkości maksymalnej, a te wartości się u mnie nie zmieniły. Niemniej, jak pojawi się nadmiar $$, to zapodam jakiś większy hebel :)
_________________
Allroad C5 2.7T 376/536
 
 
vegetagt

Model: S4
Moc: sportec
Dołączył: 17 Lip 2017
Posty: 41
Skąd: NO
Wysłany: 2018-02-24, 14:03   

sugerujesz, ze normalne heble się do czegoś nadają :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Copyright © 2012 by SportAudi.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Fora, strony, sklepy internetowe: e-Matteo.pl Create by: ziomekDesign